El pròxim dijous, 6 de març a les 18.30 h es realitzarà a la Biblioteca Pública Arús la presentació editorial de Mujeres masonas, a càrrec d’Ana Pérez Figueras. Presenta l’acte Ana Cereijo Pinto.
El llibre Mujeres masonas és una obra col·lectiva dirigida a un públic ampli que pretén reflectir qui som i els treballs que venim desenvolupant. Va ser concebuda amb motiu de celebrar el desè aniversari de la Lògia Clara Campoamor.
La publicació conté una introducció, tres capítols i un epíleg. El primer capítol narra la nostra història; el segon recull una selecció de treballs de caràcter filosòfic i social en els quals reflexionem sobre valors maçònics, qüestions i problemes que ens ocupen i preocupen; en el tercer capítol, cadascuna de nosaltres reflecteix al seu mode l’experiència maçònica viscuda en la Lògia Clara Campoamor; finalment, l’epíleg resumeix la nostra idiosincràsia i dibuixa algunes pinzellades sobre la nostra projecció cap al futur.
L’acte és realitzarà en espanyol.
Aquesta activitat forma part dels actes que ha organitzat la Biblioteca pel Dia Internacional de les Dones. Podeu consultar la resta de la programació especial en el següent enllaç.
Ana Cereijo Pinto és economista i empresària. Maçona des de fa quinze anys, exvenerable mestra de la Logia Clara Campoamor i membre del comitè de redacció del llibre Mujeres masonas i actual gran mestra de la Gran Logia Femenina de España.
Ana Pérez Figueras és catedràtica i professora jubilada de filosofia. Exvenerable mestra de la Logia Clara Campoamor de la Gran Logia Femenina de España.
Per a assistir a la conferència, CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA al següent formulari:
Presentació editorial "Mujeres masonas" (6 de març a les 18.30 h)
L’acte es podrà seguir a través del canal de YouTube de la Biblioteca:
Organitza l’acte:
Amb la col·laboració de:
Amb el suport de: